Avd 12

Idag klockan 9 träffades vi i min grupp i entrén på CSK, för att ta oss till ett rum, där vi skulle "bekanta oss" med varandra, huvudhandledare och med våran kliniska adjunkt.

Sen va det dags att gå upp till den sista VFU-platsen: AVD 12!
F som också ska vara där, och jag gick upp en sväng och "kollade in läget"  och blev runtvisade! Det verkade vara en jätte bra och gullig avdelning, och jag tror säkert att jag kommer att trivas där i mina fem veckor!

När jag kom hem va Stora han i fullgång med våran altan, och för tillfället när jag frågade om jag kunde hjälpa kunde jag inte det, så jag fick rensa i trädgården istället.... VA TRÅKIGT det var...

Men sen kunde jag vara med och vara hantlangare, och när vi kom till den delen med att riva, va det Lilla jag som hade kofoten i högsta hugg, och fick gå lös på plankor och bräder! Det var däremot riktigt roligt! 

Det har varit jätte varmt idag, säkert runt 20 grader, och det är även ganska behagligt ute nu, när klockan är 21:20.. Nästan som sommar!

Puss och kram Lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0