Däppt i däsant...

Typiskt alltså... Nu har jag gått och fått en bacill i snoken som heter Jens, som gör så att jag låter som värsta "snorungen" (å det är ja väl oxå, kanske...) Jag mår hur prima som helst, men jag snörvlar och snörvlar..

Det låter inte så trevligt, och jag blir sårig under kranen, men det är ok för mig!
Tyvärr kan jag inte vara med in till en del barn på avdelningen, för endel av dem är så infektionskänsliga, och där vill inte jag komma och sprida baciller....

Men jag hoppas på snar bättring!

Nu ligger det lite plank på altanen, nu ska de bara skruvas fast, och det kan ta sin lilla tid...
 Det blir nog lite gjort i helgen med "ballen" kan tänkas, för då kommer jag vara hemma och hålla i piskan..

Nu ska jag ner i källan och hämta upp tvätten, för bara för att man är och jobbar under dagaran, så försvinner inte alla måsten här hemma som ska göras...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

KRYA PÅ DIG VÄNNEN och lycka till med ballen!!



Kram och puss!

2009-04-29 @ 20:38:08
Postat av: Anonym

Tja....inge kul med snorkråkor

2009-04-29 @ 21:40:42
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Så farligt är det inte, jag är bara lite täpt, å idag är det mindre snor i huvut än igår så jag går mot "bättring"! Tack tack!

Puss och kram

2009-04-30 @ 18:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0