Eftersom....

.... jag får sova hur länge jag vill idag, passade jag på att sova till klockan...... 06:15.... Men faktist somnade jag om, och först klockan 8:15 avnjöt vi frukosten!
Lika bra att vara uppe med tuppen!
Nu när klockan är 10:30 har jag hunnit med att gör det som jag var TVUNGEN att ta tag i, nämligen putsa fönster...
Tyvärr kan jag inte putsa de i vardagsrummet, för där skiner solen.. Men den som spar den har! Annars är alla putsade!
Nu sitter jag och försöker lösa melodikrysset, och hit intills har det gått alldeles utmärkt, men just nu har jag kört fast, typiskt...
 (tur att det finns internet...)

Det blev ett helt ifyllt melodikryss, har även skickat in, så nu får vi se hur många skivor (!) jag vinner nästa lördag...

Ikväll blir det kalas! Vi ska till Gullspång på 50 års fest, och det blir nog bra. Alltid kul att träffa nya människor!
Ska nu gå ut i det fina väder!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: A

Jag sov idag och missade krysset men tänkte lösa det på nätet ikväll. Ha en skön dag! Kram

2009-04-25 @ 13:37:29
Postat av: Lilla jag

A:

Du fixar det lätt!

puss och kram

2009-04-26 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0