en BRA dag!

Idag började jag min praktik på avdelning 12!
Jättegullig personal som alla hälsade välkommen och goa barn som var sjuka fast oerhört tålmodiga!
På avdelning 12 är det barn från 0 år och till 18 år, så det är en ganska stor blandning! De kan vara drabbade av allt som tänkas kan, tex benbrott, andningssvårigheter, cancer, magsjukdomar, ja, you name it...

Idag har jag mest bara "flytit med" och kollat runt lite och försökt att pejla in hur det går till på avdelningen!
Det var inte utan att jag kände mig som en stoppad korv i huvudet när jag fick gå hem vid 15... 
  Mina ben är rätt möra, är ju inte så van att gå och stå hela dagen...
Men jag längtar redan tillbaka!
Jag har en jättemysig handledare som är så himla profssionell i sitt yrke, så henne har jag mycket att lära av!

När jag kom hem öppnade jag mailen, och fick reda på att min komplettering på omvårdnadsdokumentationen hade blivit godkänd, och hur gött känns det då?!

Med andra ord har det varit en mycket bra dag!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: The one and only

Nu lägger vi omvårdnadsdokumentationen bakom oss ochh ser 5 veckor framåt!!!

STORT grattis det den eminenta kompletteringen!

2009-04-28 @ 18:55:33
Postat av: AM

Grattis, Jag visste att det skulle gå bra!HURRA

2009-04-28 @ 18:57:32
Postat av: Lilla jag

The one and only:

Tackar tackar, känns skönt, Du vet ju!

5 veckor kvar.....



AM:

Tackar och bockar, kändes skönt!

Puss coh kram

2009-04-29 @ 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0