En röd måndag

Idag är det en röd dag. Det har ju blivit några av de nu i påsk... Ganska skönt med långhelg, men nu håller den på att ta slut..
 Idag har jag inte gjort mycket... Ja egentligen har jag det, för jag har nämligen pluggat... Men jag har inte gjort så många OLIKA saker, kan man säga...
Som tur var kom fam M och käkade här på kvällningen, å är det röd måndag, samma färg som söndagar har, så måste man väl kunna få äta söndagsmidda, fast fel dag liksom?
Det blev stek, sås, potatis och "mammas" blåbärspaj med vanlijsås!
   
Kul att ha disse två människor här och att få bjuda på lite krubb!
Nu har Stora han föreslagit en kvällspromenad, men jag vet inte ja... Kanske skulle man smita in till tv:n och kolla lite om det är något som behagar...
                     
Borde nog få lite luft under näsan, men...... Ja vi får se hur det blir.....
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0