Gårdagen..

Var på 50-årsfest igår, och det var..... annorlunda.... Han som fylde år är väl halvt om halvt raggare, så det var en och annan raggare på festen...
Lilla jag och A hade klätt upp oss i klänning, kofta och halvlånga byxor (båda i svart och vitt!), men till vilken nytta?! Det var inte många som "lagt manken till" för att vara "fina" för att gå på 50-års fest... Men varför ska man, det går ju att ta på sig en gammal t-shirt som man fått i reklam någon gång, åsså kan man hänga på sig en skinnväst över det, så är det "klart"!

Vi var kvar till ca klockan 01:15, då hade Lillchefen, A, Stora han och jag fått nog!
Eftersom jag körde släppte jag av denna lilla trio, och fortsatte själv till Karlstad för att hämta systeryster och hennes två kompisar, de hade varit på klassfest och ville hem!
Turen gick bra, och tryna kuddeen gjorde jag ca 03:15....
Puss loch kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: AM

Lillchefen hahaha

2009-04-27 @ 14:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0