Glad anka och andra roliga personer!

Oj va jag skrattade igår!

Det drevs med bordsgrannar, bordskamrater och med mig själv!
Det var verkligen en lyckad träff, och jag hoppas inte det tar för lång tid innan man gör om det igen!

Och va mat vi fick! En tallrik skulle kunna räcka till två personer, jag har nog aldrig varit med om så mycket mat. Som tur va hade de stora tallrikar, så allt fick plats!
Jag tror att alla va nöjda med sin mat, men en liten besvikelse fick vi uppleva....
A och P ville ha marängswisch (som fanns på menyn), men de hann att STÄNGA köket innan deras mat hade sjunkit ner tillräckligt sa att de va lite småsugan på efterrätt.... "VICKEN OSIS"...

Bussen tog oss hem redan klockan 0:15, och det var en i gänget som blev mäckta besviken, eftersom "denna här" lyckats fått ett hugg......
Men min brilljanta sambo, Stora han, var i full gång att lösa problemet... Han undrade om inte jag kunde ta bussen hem, (som tar ca 45 minuter) åka hem och hämta bilen, köra tillbaka till Karlstad, (tar ca 35 minuter), hämta Jouan och sen skjutsa honom hem....
Nja, kanske inte så sugen på det.... Det blev ett nej till den idén, men tanken var ju god!

Det var underbart att få skratta så mycket som jag gjorde igår, och nu kan jag leva i ca 4.3 år längre än vad som va planerat för mig innan! ("ett gott skratt förlänger livet")
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0