Hmmmm.

Jag som skrev att jag ska glädja minst en om dagen... Har inte gjort det idag kan jag säga...
Men det måste väl funka om jag gör det imorron, och då gånger två?
Inte haft världens bästa dag, men

  efter                   kommer        ,det blir bättre!

Imorron får jag träffa H, och hon sprider alltid en massa "solsken" runt sig, så det kommer att bli bra!
Gillar den tjejen!

Moderjord är ju hos oss denna vecka, men det är inte mycket man ser av henne... Hon ska hit och dit, hon ska göra det och det, och har hur många som helst att hälsa på och äta lunch med! Men man hinner få några ord med henne på kvällen, och det känns skönt!
Just nu är hon i Götene hos mina kusiner, åkte tidigt i morses, men jag väntar hem henne snart (hoppas jag)!
Annars inget att förtälja!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Vem blir inte glad över att bara se dig gumman!!

Eller hur menade jag nu....hmm....JO att du är bra på att sprida glädje helt enkelt...

kram på dig min kära!

2009-04-22 @ 20:55:07
Postat av: Rosinskan

Vem blir inte glad över att bara se dig gumman!!??

Eller hur menade jag nu.....hmmmm.....jo att du är bra på att sprida glädje helt enkelt!!

Puss på dig vännen min!

2009-04-22 @ 20:57:09
Postat av: Rosinskan

verkar ju gå bra för mig och mina kommentarer så jag kan väl fortsätta med en till......eller inte...

Tjipp tjopp...

2009-04-22 @ 20:58:19
Postat av: A

Hoppas morgondagen blir bättre! Puss och kram

2009-04-22 @ 22:16:43
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Agneta G

Hoppas ert seminarium blir bra imorgon och hälsa Jenny! Hoppas "vi" ses....

och du..... det är alltid så.... efter regn kommer solsken..... Så det blir bättre..!!!

Kramiz....

2009-04-22 @ 22:17:53
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Tack för det, det känns bra att sprida lite strålar runt om!

A:

Tack för det! Nästa dag blev bättre!

Agneta G:

Tack det gick bra! Och det var en bra dag!

puss och kram

2009-04-24 @ 08:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0