Hurra hurra hurra hurra!....

               

.... Säger jag till Stora han idag! Han blir än en gång 35 år!
Stort kalas med omnämnd smörgåstårta, mamma, pappsen, pappa (min) Momor S, Fam M, Fam O-M , F och H!
Det var jätte trevligt, och kalaset är inte riktigt slut än, två gäster och Stora han sitter nu i soffan, softar med en öl och pratar bilar!

Idag har jag satt en kateter, gjorde det bra, och är stolt över mig själv!
Tyvärr gjorde det lite ont på farbrorn och då gjorde det lite ont i mig oxå....
L och jag gjorde färdigt en seminarieuppgift, som vi ska redovisa nästa vecka, så nu ligger vi i fas!

Förresten, jag fick ett G på geriatriktentan, det känns skönt! Men det är väl inget att skryta om, eftersom nästan alla i klassen klarade tentan, så den var väl enkel... Men den är avklarat iallfall!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Agneta G

Du får hälsa Grattis från oss då.....

2009-04-03 @ 21:23:19
Postat av: Rosinskan

Hälsa och gratta med ett nyp på skinkan;)

Puss på dig!

2009-04-04 @ 08:46:32
Postat av: Lilla jag

Agneta G:

Det ska jag, lite sent men ändå!

Rosinskan:

ska jag, men jag tar mig nog ett nyp istället för att ge ett nyp på skinkan, är det ok?

Puss coh kram

2009-04-04 @ 09:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0