KAU och god mat!

Dagen tillbringades på KAU, vi skulle sammanställa en undersökning vi gjort om sömn! Man kan ju inte bli annat än superglad när det på tavlan står: VÄLKOMNA grupp 8! Några av tjejerna i gruppen ville glädja oss, och det gjorde de verkligen!
Tänk va man kan göra mycket för att glädja andra, och oftast behöver det inte vara stora vidunderliga saker... Det kan räcka med att bara säga till en person att man gilla honom/henne, eller att man gillar det de har gjort... Eller varför bara inte le mot någon?! Och den man ler mot, behöver ju inte vara någon man känner!
Man borde tänka på det här oftare och ska försöka leva upp till mina tankar att glädja åtminstone en person per dag!!

Vi jobbade på som tusan med våran sammanställning, och det flöt på väldigt bra! Vi va färdiga redan klockan 14:00, så det blev en kort dag idag!

Hemma blev det några timmar framför datorn, gör en uppgift till ett kommande seminarium, och klockan 19:00 var vi bjudna till Systeryster och lilla familjen på mat! O hade gjort iordning, för han jobbade nu på kvällen, en jätte god lasange, som systeryster gräddade i ugnen! Vi alla åt så att magen stod i fyra hörn!

Klockan springer iväg, och det är dags att knoppa lite...
Gonatt kära Skövde tös!
Puss coh kram Lilla jag


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänkvärt, det första stycket! Ses möra, kommer till dig 7.45. Förresten, jag hamnade i din basgrupp på CSK. Du blir aldrig av med mig...moooaaaahhh

2009-04-22 @ 14:48:05
Postat av: Lilla jag

Jenny:

Jo men det tycker jag nog, att det är lite tänkvärt!

GUD va gött att vi kom tillsammans, jag gillar ju Dig och ditt sällskap! (va det av egen tanke kanske) moooaaaahhh!!

2009-04-22 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0