Knyta ihop säcken...

... Då har man varit iväg till KAU och "knytit ihop säcken" då.... Vi har haft en nationell tenta, för att se hur mycket vi har fått med oss på dessa tre år.
                        
Det var två fall som skulle gås igenom. På varje papper va det en-tre frågor, och när man lämnat de svar man kände sig bekväm med fick man lägga bladet åt sidan, och inte vända på det igen. Inget fick kompleteras eller ändras när man väl lagt det åt sidan...
Det känns bra nu, och jag har ju som vanligt alla rätt tills jag är motbevisad!!
Vi får väl se hur det går!

Det var iallafall roligt att se alla, även om jag inte hann att prata med alla. Det verkar som de flesta har haft det bra på sina praktikplatser.... 

Ikväll blir det lungt och skönt, Tom har lovat mig grillspett med kyckling och grönsaker på med potatisgratäng till, och det ser jag fram emot!
Nu ska jag nog ut och njuta av den härliga solen en stund!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0