"minisemetern" avklarad...

....Tänk va härligt vi har haft det! Det har verkligen varit som en minisemester för oss, och det här var välbehövligt för oss båda! Vi har haft kanonväder hela tiden, och det har varit VARMT i solen!
 God mat, god dryck och trevligt sällskap och som sagt,  finfint väder har helgen innefattat, så det går inte att klaga på något!!!
  Här sitter vi på en strand och dricker öl/vin och bara njuter av ett vindstilla Styrsö! Jag badade faktist fötterna, men ännu är det lite för kallt i havet faktiskt...

Vid hemkomst blev vi utfodrade av fam M. Det bjöds på grillad korv med bröd, och frun i huset som vet att jag inte är så förtjust i korv hade gjort kycklinggrillspett åt mig.... Det är omtanke det!
Det här har varit en bra påsk, men nu är det över, och nu ska man tillbaka till pluggandet inför tenta på fredag... "Back to business"!
 MER SOL ÅT FOLKET!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Åh vad härligt ni verkar ha haft det!!!!

Jag hålle med dig vännen, mer sol åt folket....ha ha ha.

Puss på dig!

2009-04-13 @ 20:43:20
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

En puss i retur!

Puss och kram

2009-04-14 @ 19:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0