Oj, oj ,oj....

......Vilken dag...
Började dagen med lite praktik. 

Fortsatte den med att klockan 11:30 åka till KAU för att prata med "tentarättningstanten" och hade ett jätte bra samtal om min omvårdnadstenta. Vi gick igenom vad som va bra och mindrebra på lilla papperet.... I vilket fall som helst resulterade  det i en kompletering, ingen omtenta, och det är ju HIMLA bra..... OCH gött!!!!

Med andra ord: ingen omtenta än så länge under (snart) tre år!!! Helt ooooooootroligt!

Klockan 16:45 kom våran skjuts, för att ta oss till min överrraskning för Tom. 
Lilla  jag, A och E har planerat att ta med våra herrar på after work (ingen av dem visste något).
Tyvärr va det fullt på Mastis, men det blev ändå en oxfilémacka med pommes, fast den avnjöts på The pub.

Nu sitter jag med ett glas rött hos fam B, och vi har det hur trevligt som hels!
Här blandas det vilt: rödvin, poppcorn, öl, hembakt kladdkaka,  päronkonjak, mintballerina kakor, kaffe åsså whiskey såklart....

Vi följer matchen   /  slaviskt, och just nu är glädje på topp, eftersom FBK leder med två mål i 3:dje perioden!
Kul med fredag! (iallafall denna!!!)
Puss och kram Lilla jag
 

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

GÖTT med vinst!!!! Hejja hejja!

2009-04-04 @ 08:45:14
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Ja vssit är det! Man skulle säga att det blev två av den sorten!

Puss coh kram

2009-04-04 @ 09:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0