Riktade studier, dag två.

Idag har jag varit med det pallativa teamet i Kristinehamn. Jag tycker inte att de jobbar så mycket anorlunda mot hemsjukvården, men det kanske är lite svårt att bilda en uppfattning om detta efter endast en dag.

Idag har Stora han och jag gjort en smörgåstårta, eller rättare sagt lagt emellan, för imorron är det kalas på Park 45. Stora han fyller 35 (!) i år igen! Vi blir några stycken som ska gratta honom och det ska bli trevligt att få träffa lite folk!

Just nu är det pause nummer två i SM-finalen i hockey, och tyvärr ser det inte så bra ut för FBK... De ligger under med 2 mål... Men matchen är ju inte slut förrän visslan har blåst för sista gången!
Det är väl ingen större fara på taket, är det så att inte FBK vinner denna match, har de sex till chanser att fixa hem bucklan till Karlstad!
Puss och kram Lilla jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0