Sista uppgiften avklarad!

Igår hade vi redovisning på ett bedömningsinstrument (sömn) och det gick alla tiders!
Nu har vi avverkat den sista uppgiften som ska redovisas på KAU! Det enda som är kvar, är två seminarium som redovisas i smågrupper när vi är ute på praktiken..
Tänk va fort det har gott! Nu snart är tre och ett halvt år (gick ett ½ år på komvux först) till ända. Det som återstår är sex veckors praktik....
L, J, A och lilla jag firade gårdagens "proffsiga" framförande med en "ute" lunch, och det va jätte trevligt att sitta i solen och njuta av mat som någon annan tillagat!

När jag kom hem var Stora han i full gång med att bygga altan!
Vi tycker att den vi har har blivit lite för liten, så nu ska den bli större, och vi ska oxå få ett soldäck! Eftersom vi ska glasa in den, har vi snart skaffat oss en "vuxen kuvös"! Det måste väl ändå ge ganska många vuxenpoäng?
 Här är bara början, men endock är det en början!!!

Idag åker mammsen hem, hon står i startgroparna nu..
Det har varit trevligt att ha henne här, fast att vi inte har sett så mycket av henne...
Men hon kommer väl snart igen kan jag tänka!
 Hej då mamma!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0