Skärtorsdag och sista dan!

När jag vaknade imorses va jag smått förvånad, den var inte skär, inte ens rosa.... Varför heter det att denna torsdag är skär? Hmmm, det skulle man kanske "våga fråga" på Rix morronzoo!!

Idag gjorde jag sista dagen på min praktik.... Jag har jobbat in antalet dagar, (inte timmar!!!) så nu är jag ledig fram till onsdag nästa vecka när jag ska tillbaka för att få slutbedömningen gjord!
Tror och hoppas att den kommer att gå bra!
Eftersom det är det där med en skär torsdag så fick jag gå hem tidigare, och jag tog mig faktiskt ner till stan för att shoppa lite!!
Igår blev det ju ett par jeans och en jeanskjol, men det går ju inte att handla både över OCH underdel samtidigt, så idag va det dags för lite överdel!
 Hittade fem toppar, endel enligt mig, riktigt sommriga, som kommer att sitta som en smäck till min nya kjol! (fast inte alla på en gång då da...)
Jag är ju en sån där som inte gillar att gå i affärer speciellt mycket, men när jag väl gör det köper jag det jag gillar.... Så på två dagar har det blivit ett minus på kontot med ca 1600:- Men det gör inte nåt, jag har ju så himla mycket kvar på alla andra konton.... "Drabbar ingen fattig"!

Nu står Jansson i ugnen (det va ett rent helvete att få in honom där, men men) och köttbullarna är färdiga och äggen kokta,  snart blir det en lite fusk-påskbuffé! Vi fixar inte iordning några mängder med mat, men lite....

Imorron drar vi söder över, vi ska till Styrsö, som ligger utanför Göteborg! Där ska vi tillbringa den långa fredagen, påsk aftonen och så återvänder vi till sivilisationen på annandan!
Det ska bli gött att åka iväg, trevligt med lite omväxling!
 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha det så trevligt på minisemestern!

Det känns som det behövs lite uppladdning inför tentan med STORT T!!

Kram på dig

2009-04-09 @ 20:13:16
Postat av: Lilla jag

Jenny:

Borde man vara hemma och plugga eller ---> NEJ!!!!!

puss och kram

2009-04-11 @ 19:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0