Styrsö!

Vaknade lite väl tidigt, men jag låg och njöt av att bara var (och av huvudvärken)!!!!
När folket kom till liv i huset, blev det frulle, och sen tog Stora han, T och Lilla jag en tur till lilla Konsumbutiken!
 
Jag fick vara med om något alldeles nytt, nämligen att åka FLAKMOPPE!
Kan lungt säga att jag skrattade hela vägen ner till butiken, och folk vi mötte tittade storögt på mig, och förmodligen undrade vad jag för någon.....
Största delen av eftermiddan avnjuts i solen, sittande och liggandes, och det va VARM som tusan.... DET HÄR ÄR SVERIGE DET, NÄR DET ÄR SOM BÄST!!!!

En lite tur runt ön hanns med, och jag hade turen att se en ´nopp på en bastubadande karl.... (bra eller dåligt...?)

Eftersom det är påskafton lagade vi en påskbuffé med enade krafter, och ska nu avnjuta detta!
Står fast vid att jag ska bo här i mitt nästa liv (iallfall vår och sommar!!!)
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Agneta G

Härligt att höra att eran lillsemester varit så bra.....

Hör av dig om du vill "plugga lite" på tors.... Dagen före tentan....

Jag verkar inte få nåt plugg gjort.... mest städar och njuter av vädret......

Kram

2009-04-12 @ 18:38:51
Postat av: jenny syrran

Låter som att ni har haft det riktigt skönt, det har jag med haft jobbat jobbat hela tiden men idag är jag ledig men vart är solen då????

Ha det så gött kära syrra och ta hand om er krakar från syrran

2009-04-13 @ 14:39:52
Postat av: Lilla jag

Agneta G:

Jag är hemma hela veckan...

Jenny syrran:

Taskit att inte solen lyser på min bästa syster, men Du har ju två ungar som är små solstrålar, eller?

Puss coh kram Lilla jag

2009-04-13 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0