Svärande moder och svampstuvning...

... Ja det kanske inte ska vara svärande moder utan SVÄRMOR!!
Är precis hemkommen från en sådan med man, där vi har varit och firat mannen i huset, för han har gått och blivit ett år äldre!
Vi fick fantastiskt god mat, fläskfile med svampstuvning, potatis, grönsallad, tårta och massor av godis!
Det var väldigt trevligt, och vi stannade i nästa sex timmar...

Inte för att vi gjorde något speciellt, annat än satt och tjatade, men alla va på sitt bästa humör, och kommentarerna haglade tätt...
Även Stora hans lillasyster med gubbe va där, och det va roligt, eftersom jag inte träffat hennes nya så många gånger förrut...
Jag försökte provocera honom hela tiden (!) (tex. snodde hans dricka), men han bara skrattade och tittade på mig, så jag tror inte det gick så bra egentligen!
Han tar nog ett snack med S när de kommer hem, och förhör sig om vad jag är för en konstig manick!!

Nu måste jag kolla lite sport, söndagar är lite av en favvodag, eftersom de visar sport på 4:an från 20:00 - 20:30, och så byter man bara kanal till 1:an åsså får man se 45 minuter sport till! Det är grejer det!
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0