TjippTjopp!!

Tisdag, tisdag, tillbaks till verkligheten....

Hugaligen va fort dagarna flyger förbi, och va fort tiden går, det likom bara svischar förbi... Och vi kan bara följa strömmen, vi kan inget göra åt det!

                              
Åh inte vill man gå och lägga sig på kvällen heller, det är alldeles för ljust för det... Ja man kan ju lägga sig, men det där med att sova det känns liksom inte relevant... Men jag antar att det är viktigt att man får sina timmar med sömn, speciellt för mig som behöver alla skönhets-sömn-timmar. (fast inte blir det något bättre resultat för det....)

                              

Idag kom soparbilen, alltså inte sopbilen. Det yrde och rök som tusan, fast att vattenbilen varit och vattnat innan (undrar om det spelade någon roll att den kom ca 3 timmar innan!!!) Tur att man inta putsat fönstren innan (alltid bra att skylla på något)...

Det är fantastiskt skönt ute, det är så varmt så jag har varit utan jacka idag... Inte den minsta pust av kall vårvind... Det känns att vi går mot sommar! (undrar när sista snön ska komma ner!!!?)

Nu ska jag få varma mackor som Stora han har gjort, 
                           
å sen blir det lite mys i soffan tror jag! (om vi ska se tv:n måste vi nog dra ner persiennerna, för fönstren avspeglas i rutan...)
                                       
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0