Trevligt trevligt!

Dagen tillbringades med att kompletera dokumentationstentan.
Idag har det varit en underbar dag, det är så himla gött att det är fint väder, synd bara att man inte har utnyttjat solstrålarna, men ska man ta examen så får man offra lite!

Just nu sitter jag hos MF å e sket full (en kommentar från värden) kanske inte riktigt sant, men man vet ju inte hur kvällen kan bli.....MF har imponerat på oss alla som är här.., Han har gjort värdens goaste midda. Faktistk va det till min stora glädje tillagad fisk, och till det va det pasta!
Nu avnjuts (många) glas med vin, och mycket trevligt sällskap!

Jag är lyckligt lockad och är nöjd med att få ha så himla goa vänner! Det är ju värt mer än alla pengar i världen....
Jag har det bra som har så många att dela min vardag  och helg med!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0