Vårmarken!

Idag har vi vårmarken här i Krillehöla... Men de stackars satarna som står och säljer kommer förmodligen frysa arslet av sig, för det reganr och ruskar ute.... Själv är jag inte så intresserad av detta med marken, så jag besöker den inte...

                                                                      

Efter ett mycket trevligt seminarium, på eftermiddan som vi har genom KAU, hämtade jag upp Stora han och vi åkte och handlade!
Jag har kommit på att om man inte har något för sig och man tycker att det är långtråkigt ska man åka till MAXI. Där är liksom träffpunkten nummer ett, och det kan ta precis hur lång tid som helst att handla en liter mjölk (som jag sällan gör eftersom jag bor tillsammans med en kalv, men ändå...)
Idag kom vi iallfall ända fram till entrén till MAXI, innan vi träffade första "bekantingen". Det va T som hade fått åka själv för att handla...
Några minuter "tölades" bort.
Vidare in i affären hann vi ända till frukten, åsså va det kört igen....
Att gå till mjölken, som annars brukar ta ca 20 sekunder tog nog minst 20 minuter idag...
Men det ÄR roligt att prata, helt enkelt!
På väg mot kassan va vi tvugna att kolla vad T hade fått tag i, och det va bara nyttiga saker (lite tråkigt tycker jag, men men!).... Och att kolla detta tog ju självklart flera minuter!
Men så är det!

                                                 
Nu håller Stora han på att göra hemmagjorda hamburgare, och dessa ska självklart avnjutas framför tv:n, för idag spelar HV 71 och FBK sista (!?) slutspelsmatchen i hockey!
Personligen tror jag att Färjestad kommer att vinna ganska så lätt, de tågade ju på som bara den igår, iallfall den tredje och förlängnings perioden, så jag tror de fortsätter i samma stil! Det ska bli spännande!
Så här kommer det att stå på löpen imorron!
                                 
HEJJA HEJJA HEJJA!
 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Jajja

Tjaba..det lät ju som en mycket intressant shoppingtur:) Jaaa.hoppas de blir SM-guld nu! I sånt fall har jag två stycken....VSK tog i bandy oxå:) hi hi..så är de när man bor i två städer:) Jahapp....jag har fått tillbaka på skatten...JAG ÄR SÅÅ GLAD!!!!Tjoho tjohej

2009-04-08 @ 19:01:10
Postat av: Lilla jag

Jajja!

Det blev ju SM guld! Nu kan vi fira!

Grattis till återbäringen!

Puss coh kram

2009-04-09 @ 17:59:57
Postat av: Anonym

Jajja!

Det blev SM guld, nu kan vi fira!

Grattis till återbäringen!

Glad påsk!

Puss och kram

2009-04-09 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0