Vårplantering!

Så här fint har vi det nu på våran trapp, när Stora han har grejat på eftermiddan!


Det tycker jag ser riktigt mysigt ut, Å välkomnande (hoppas jag)!

Sen har Stora han oxå fixat till två andra krukor, som pryder våran "entrégång"!


Idag har det inte blivit så mycket gjort, förutom att jag har pluggat med A. Ju mer jag läser, desto mindre kan jag...
Imorron har vi en nationell tenta, som flera undiversitet och högskolor med sjuksköterskeutbildning är med på. Det är alltså samma tenta på alla dessa lärosäten, och vid samma tid och samma dag...
Vete tusen hur det kommer att gå... Ja då talar jag för alla andra som kommer att göra den, för jag, jag har ju alla rätt tills jag är motbevisad.... (Ehhhh, hummm, ja ja.....!?)
Vilket kalasvädet det har varit idag, vi satt ute med våra papper och böcker, nästan hela tiden, men ibland va vi tvugna att gå in, för då kom "stygga molnet" fram och då va det inte så varmt längre... Men så fort lilla solstrålen lysta på Park 45, så stack vi ut näsorna igen!
Det är rätt så härligt det här med plugg (Ehhhh, hummm, ja ja......!?)
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Maggan

önskar både dej och A ett stort lycka till i morgon, håller tummarna ni är skit duktiga!!!!!

2009-04-17 @ 00:07:55
Postat av: Lilla jag

Maggan:

Tack ska Du ha för det!

Ha det gott!

Puss och kram

2009-04-17 @ 16:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0