Vintern rasar uti....

Idag är det valborgsmässoafton, å om man tvekar på om det är vår än, så är det det definitvt idag!

                          
Idag är det också inkörsporten för många ungdomar.... In i alkoholens värld...
                            
Knugen fyller en hel massa år, det är dags att skicka honom i pension, så vi får lite ungt "nytt" blod i vårt "styrande"!
                           

Vi ska fira denna "slut-på-vintern-dag" hos fam M, med grillat så klart, vad annars, men jag tror att det blir över en grill, inte en stor brasa...

Idag har det inte varit så jättekul på praktiken, hon jag gick med "glömde" bort mig hela tiden, och gick iväg utan att "ta med mig", men det blir nog bättre till veckan, då jag ska gå med min "riktiga" handledare..

Solong vänner, och Du, ha det så HIMLA kul till, på och från Åland!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Agneta G

Tack... det har varit Underbart!!!!

2009-04-30 @ 21:52:15
Postat av: Lilla jag

Agneta G:

Ja just det Du har ju oxå varit där... Bra att det va gött!

Puss coh kram

2009-05-01 @ 10:01:28
Postat av: AG

Ok...jag trodde det var mig du menade...ursäkta...

2009-05-01 @ 10:28:04
Postat av: Anonym

AG:

Helt ok!

Puss och kram

2009-05-01 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0