Vuxenkuvös!

När Stora han och lilla jag vaknat till liv, va det jobbarkläderna som gällde, och våran nya "balle" (!)....
Vi sågade bjälkar, eller vad det heter, och vi hammrade och satte upp stommen till vårat nya uterum!
Tyvärr började det regna efter ett tag, men som tur var fanns två regnjackor, så vi kunde fortsätta ändå!
Jag kan väl inte säga att jag är någon fena på att bygga, men jag kan räcka, hålla, skruva och hålla med, och med det tror jag att jag fyller en ganska viktig plats i byggandet!
Sen får jag ju oxå stå för markservicen, den där servicen med mat, dryck och det som hör födan till... 

Imorgon ska jag för första gången till avd 12, för att göra min sista VFU placering i sex veckor. Jag ser verkligen fram emot att få jobba lite, förra VFU praktiken var ju för mig alldeles för lugn...

Sen är det ju extra roligt att jag under sommarn ska jobba på samma avdelning, så sex veckors praktik känns som en bra "introduktion", mot de vanliga två veckorna man annars brukar få vid jobb på en ny avdelning!
Ja det är med spännng jag åker till Karlstad imorron!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är för skön, Martin!!! Tänkte på att du fyllde en funktion vid byggandet. Viktigast är ju GIVETVIS medhållet. C U!!!

2009-04-26 @ 21:40:37
Postat av: Lilla jag

----:

Ska ut nu och hålla med lite!

Syns toworra!

puss och kram

2009-04-27 @ 14:10:40
Postat av: AM

Hoppas allt har gått bra på din nya praktikplats idag och att du får operera lite nu....Puss och kram

2009-04-27 @ 14:34:08
Postat av: Lilla jag

AM:

Idag har jag inte gjort så mycket, bara opererat två blindtarmar, fyra halsmandlar och ett lårben...

Puss och kram

2009-04-27 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0