Aldrig klar...

...Den där ballen, den blir fan i mej aldrig färdig... Det ska till en planka där, en på snedden, en på toppen och en i botten. Sen ska plankan målas, och sen måste man ju måla alla skruvhål och spikskallar... Det verkar som om det bara kommer till mer och mer som ska göras, när man (jag) tror:  "äntligen färdig med denna sida"...

En fikastund har jag vi haft tid med på eftermiddagen, familjen M va här, och bebisen i familjen va tvungen att ligga på mitt bröst för att sova så där gott som bara bebisar kan göra... Bebisen sov så bra så bebisen blev svettig, åh jag alldeles varm i kroppen (och innombords).... Men bebisen skulle bort till andra vänner på mat, så familjen va tvungen att gå hem....

Idag blir det grillat, med rotfruktsgratäng och ädelostsås, och efteråt lite kortspel får jag hoppas.

Idag har det varit en strålande fin dag, inte EN ENDA regndroppe, och det va precis det här som jag och mina hallonplanter behövde.
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: A

Din balle verkar ha lite gemensamt med mitt trapphelvete, snigelprojekt...... :-)

2009-08-02 @ 16:48:43
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

A:

Ja absolut, man hinner tänka: "nu är det nog färdigt" med då ska en till planka sättas upp eller målas GÅNGER FLERA......

Puss och kram

2009-08-05 @ 11:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0