Balsam för själen!

Direkt efter avdelning 12 åkte jag hem, svidade om och gav mig ut i skogen, till "min" skog! Det blåste ganska friskt men det var varmt, tyst och underbart! Å inte så mycket mygg...
Det är verkligen hälsa för mig att gå i skogen och försöka hitta svamp!
Jag var väl ute ca en och en halv timme, och hittade svamp det gjorde jag!
Först va jag till det stället som jag redan varit till en gång, och här fanns det några små knattar, men sen bytte jag skog, och där hittade jag STORA fina!
Det är liksom en bonus att hitta svamparna. Måste nog erkänna att om jag INTE hittade några svampar skulle jag inte gå uti skogen och bara "gå"...

Imorron är jag ledig, likaså torsdag, men på fredag ska jag tillbaka till Karlstad för att göra en dag.
Till helgen är det "Bagge"-träff på Kvarndammen, och då blir det väl ett jädrans hålligång, kan tänkas. Det är något som Stora han har sett fram emot länge, och jag är väl den som får hålla i ratten framåt småtimmarna på söndag morron, när vi ska hem från kampingen... Stora han ska nog inte STAVA till bil när tiden har blivit söndamorron...

Har tänkt att sy nya gradiner till min kära far imorron, och känner jag mig själv rätt, kommer det att gå käpprätt åt helvete... Men då har jag ju något att skriva om imorron!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Jag skulle nog inte heller gå ut och bara strosa i skogen MEN man borde i vilket fall göra det oftare för det är obegripligt skönt att bara vara där!!!

Lycka till med gardinerna!

Jag är oxå ledig torsdag och fredag=)

Pussar och kramar i massor från mig

2009-08-19 @ 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0