Förstår inte...

men jag är som ett utsketet päron på morgonen när klockan ringer... När jag slår upp de blå, bara undrar jag om jag över huvud taget kommer att kunna slänga benen över sängkanten och pallra mig upp... Men när jag väl har kastat dem överbord, så går allt av bara farten...
När jag kör till Karlstad är det inga problem, men när jag sen ska hem skulle jag kunna somna. Men det kanske kan bero på att då sitter jag still, och har inte så mycket annat att göra än att titta framför mig på vägen...

Vilken härlig temperatur vi har haft idag! Det är som om sommaren inte riktigt vill lämna oss. På morgonen är det inte så många grader på termometern, men på dagen, då är den där extra tröjan alldeles för mycket "extra".

Nu ska jag och Stora han krypa upp i tvsoffan, och äta en varsin bakad potatis med kycklingröra! Mums mums!

Puss och kram Lilla jag


Kommentarer
Postat av: syrran

Hej syster yster! Idag är jag ledig (imorgon också) det är mycket skönt. Jag var ute och sprang på morgonen det var faktiskt skönt. Nu sitter jag framför denna dumburk, ska betala lite räkningar inte så kul men det måste göras. På Fredag ska jag ut och jobba natt på kolgården det ska bli spännande har inte varit där på länge. Jag ska även jobba natt där Lördag natt. Det är gött att de finns så man kan tjäna lite kosing. Ha en bra dag kära du många kramar från jenny.

2009-08-26 @ 10:41:19
Postat av: Lilla jag

syrran:

GUD va du är flitig. Inte nog med att Du läser 100%, Du är ute och jobbar oxå...

Hur är det i skolan?

Måste nog erkänna att jag saknar det lite. Inte pluggande inför tentor och så, men att få vara på KAU, och studentlivet i stort....

Va rädd om Dig, jag älskar Dig!

Puss coh kram Lilla jag

2009-08-27 @ 11:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0