Har man flyt eller har man?

Inte förra helgen med de tre senaste helgerna innan det jobbade jagm å va va det för väder då? Regn, regn och åter regn. Nu är jag ledig i fyra dagar, och va ska det bli för väder då da? Ju det ska tydligen vara sol, sol och åter sol!!! Prata om flyt! "Man väljer ju vilka helger man ska jobba" (kanske inte, men ändå)...

Imorses fick jag frukost hos familjen M och jag fick vara barnvakt åt bebisen. Jag tog uppdraget på allra största ansvar och när jag gjorde bebisen till nakenfis (han hade pyamas när jag kom) var han riktigt duktig och kissad rakt ut.. Som tur va klarade jag mina kläder, eftersom jag efter frukosten skulle på stan....

Nu ska jag ner till familjen igen och plocka hallon, så att man kan minnas tillbaka på dennna fina dag när vinden viner och snön dalar....

Idag kommer stora han hem, det ska bli skönt, jag har saknat honom denna vecka....
Puss och kram Lila jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0