Hejsan hoppsan!

Egentligen händer inte mycket i mitt lilla liv numera, och tur är väl kanske det... Det liksom kommer en morron som senare blir kväll, för att sedan gå över till natt. Emellanåt pillar man i sig mat, är och jobbar, träffar vänner. Oftast är det måndag och fredag tycker jag...

Imorgon blir det till att jobba kvällen. En arbetskamrat frågade om jag ville byta morron mot kväll, och eftersom jag inget annat har inplanerat sa jag ja helt enkelt. Lite skönt faktiskt, jag får sovmorron! Sover kvar i Karlstad, har fått klart från Å att jag får slagga på golvet där. Har aldrig fått ett nej...

Nu blir det lite tv, förmodligen somnar jag framför dumburken, inte helt ovanligt det heller..
Sov sött min trogan Bloggare!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0