Helgen är över.

Igår va vi så på kräftkalas och tänka sig vad en liten 4-åring kan trolla fram så mycke skratt..
Just den här godingen har sådan fantasi, så hans fotölj blev till en båt, och filten ett ankare... Kommentarer om det mästa hela tiden... Och vi vuxna tjuvlyssnade och vi hörde, förmodligen mammas och pappas förmaningar och uppmanningar, i hans "ensam-språk" Tänk vad de snappat upp...
Sen att jag, som satt närmas denna "båt" höll på att dö när kaptenen på båten hade lagt av en smygare som luktade värre än värst gjorde inte så mycket. När han tillfrågades om han hade släppt sig svarade han väldigt stolt att: "ja det va jag"!
Alla asgarva för det var med sådan "tänka-vad-duktig-jag-är" känsla hans svarade på frågan! Klart att man ska vara stolt och glad för sådant man åstadkommer "By my self"!
 Det har varit en bra helg, synd att den gått så fort bara.
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0