Himla tur!

Tänk vilken himla tur vi har med vädret denna helg. Med take på hur mycket det regnade i fredags och hur vädret är nu, så kan det inte bli bättre!
Det är ju "bubblaträff" på Kvardammen här i stan, och igår tillbringades kvällen med ett X antal dårar! Ett är säkert: jag kommer att bli mycket gammal om det stämmer det där de säger, att "ett gott skratt förlänger livet"..

Endel gäster som har kommit undrar man om de är från den här planeten, eller hur det egentligen ligger till...
Vi hade lite lekar igår, som Lilla jag hittat på, och jag måste säga att det blev väldigt lyckat. Det kanske inte berodde så mycket på de lekar som jag presenterade, utan det berodde på att de som var med gjorde det till en sån rolig grej! Endel bjöd verkligen på sig själv!

Nu har Stora han åkt till kvarndammen igen, och jag är väl påväg dit sakterligga, men först frukost!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0