Hösten är kommen.

Ett säkert tecken på att hösten är här, är att Brasträffen drar igång, å så har den gjort idag.
För den som inte vet, så är det en tipspromenad, där det ges tillfälle att grilla korv, dricka varm saft och kokkaffe efter promenaden. Det var bara Stora han och Lilla jag som gick... Eller nja, inte bara VI, men bara VI i "vårat" gäng....
Under vintern har vi ju gått i skärgården klockan 11:00 på söndagar, men idag var vi ute "redan" runt 10, och det var väl ingen annan av "de våra" som var pigga och allerta vid den tidpunkten.. (tänka sig vilka hurtbullar vi är!)

Lunchen avnjöts på ballen med familjen M, och som vanligt (!) somnade den lille på mitt bröst! Jag är en jävel på att kväva, humm  jag menar söva honom.....

Gräsklippshelvetet brottades jag med en liten stund, men bara en liten, eftersom den stannade den skiten. Men som tur är har vi en till, så jag fick allt snällt fortsätta med resterande gräsmatta, fast med den andra maskinen då da.

Nu får det bli tvn ett tag, för jag hittar inte färgen jag hade tänkt att måla med, och Stora han är inte hemma och tala om var den är...

Puss och kram Lilla jag


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej hopp!!! Nu har jag fixat en kalender till Anna, det blev en sådan som du hade som man får från Kau. Den finns här hemma om du villhämta den annars kan jag ta med den när vi kommer hem till er. Just nu väntar jag på att Frida ska höra av sig jag vet inte vart hon är. Hoppas att allt är bra med dig många kramar från Jenny.

2009-08-31 @ 16:29:10
Postat av: Lilla jag

syrran:

Tack, Du är så snäll! Idag kommer jag inte, inte imorron heller, eftersom jag gör kväll, och sen sover över hos Å, men på onsdag kanske!?

Allt är bara bra, och med dig likaså?

Puss och kram

2009-08-31 @ 19:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0