Inget gjort...

Idag har precis inget blivit gjort... Ha satt och krigat lite med sj över datorn, vi ska nämligen ta tåget ner till våra kära vänner på Styrsö, utanför Göteborg. Det visade sig att det tar en HIMLA många timmar att åka ner, och det kostar en helt förmögenhet att ta tåget vissa tider... Sen skulle jag försöka ta "snik" varianten, den där med att köpa biljetter på Tradera, men det visade sig att det inte fanns några bra alternativ... Så det får bli vanliga sj biljetter och på tåget får man snällt sitta av 4  timmar.... När jag skulle betala biljetterna gick det inte på tre gånger, så jag ringde  supporten på SJ, och den fjärde gången funkade det, TYPISKT...
Ska packa ihop mig snart här, för det är Karlstad som gäller idag.. Gör ett kvällspass, sen är jag ledig IGEN!! I fyra hela långa härliga dagar!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Jenny Martinsson

Nu blir jag så nyfiken vem är du har träffat? Jag var till silmar igår och tittade på bäbis så jag skulle hälsa till dig så mycket. Det var så kul att träffa henne, hon hade gjort sån där god mat oj oj vad jag åt. Idag har jag en delad tur på högliden först 7-13 sen 16-20 helt värdelöst men vad gör man. Så jag ska snart iväg ska sätta mig im solen en stund tror jag. Ha en bra kväll kära syster. Nu har jag beställt en klipp tid nu ska rasket bort och någon ny frisyr ska det bli, men vad det blir vet jag inte än, rakat kanske??? Hej då kära du kram från syrran.

2009-08-05 @ 14:54:26
Postat av: Lilla jag

Jenny.

Jag var till Mariana, Du vet hon som jag umgicks med när jag var YNGRE.....

Puss och kram

2009-08-06 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0