Jag är bäst i världen....

... På att förhala saker...
Tanken var ju att klippa gräs, ta en promenad, laga matlådor och dammsuga idag.... Det där med att dammsuga det blev det liksom inget av... Datorn lockade för mycket så dammråttorna i sovrummet bakom dörren får leva ett tag till.....
En annan plan som fanns för dagen var att jag skulle laga stuvad spenat och steka fiskpinnar till lunch, men den blev intagen på Linné 20 istället.....
Nu måste jag snart gå och lägga mig för att samla kraft så att jag kan ta en batalj med våra husdjur i "verkstan" imorron.
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Hej syster yster! Vad bra att ni hade det bra på eran semester. Jag är på jobbet och vi har det så lugnt det är väl gött men inte så här lugnt. Ha det så bra kära syster. Ps nu har Frida åkt till ´Mallis hon är framme nu så det skulle badas idag många kramar från syrran.

2009-08-12 @ 10:13:29
Postat av: Anonym

Bättre du kommit ner till mig och låtit husdjuren va=)

Kram och puss!

2009-08-12 @ 23:01:01
Postat av: Rosinskan

....förra var från mig om du undrade vart ner var=)....

2009-08-12 @ 23:02:09
Postat av: Lilla jag

Syrran:

Ja endel har det bra, man kan inte säga att det är lungt på 12:an nu längre... Hoppas Lillpluttan har det bra i värmen...



Rosinskan:

Tyvärr blev det ju inte så, men förhoppningsvis någon annan gång!



Puss och kram

2009-08-13 @ 09:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0