Kärt återseende!!

Igårkväll hade jag besök av "FiaLisa i granen"! Vi pluggade sista terminen tillsammans! Jag har inte pratat med henne sedan vi tog examen, och vi har lovat varandra att maila tiderna hur vi jobbar, men jag har varit så trög i starten, så det inträffade inte förrän för någon vecka sedan, men nu va det så äntligen dags att träffas!
Vi satt och pratade om ditt och datt, och klockan blev ganska så sent innan hon puttra hemöver igen! Det var uu mycket som skulle gås igenom....
Hoppas nu inte det tar så lång tid tills vi träffas nästa gång, för det va verkligen ett kärt återseende! 

Nu kommer jag vara ledig i 4 dagar framöver, och det passar sig så bra att även Stora han är ledig! Stora han har varit hemma denna vecka, för att kunna snickra lite på ballen, så att den NÅN GÅNG blir klar...

Klockan 14 ska både Stora han och Lilla jag till tappningscentralen för att lämna lite plasma. JAg vet att jag uppmanade andra här på bloggen att börja lämna, och jag undrar om det var någon som tog detta på allvar, och har börjat än? Hur är det med den saken?!!

Nu ska jag måla lite, och efter plasmagivningen ska jag och min kavaljer och hans mamma (!) gå på stan (Min kavaljer är INTE Stora han, Lilla jag har en till!)
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ville faktiskt lämna ifrån mig mitt blod men dom på blodgivarecentralen tyckte att jag skulle behålla det själv....och det inte för att jag har några speciella sjukdomar (dom har gått över;) utan för att jag ligger lågt i blodtryck.....Typiskt typiskt när jag äntligen hade tagit tag i det.

Puss och kram från mig!

2009-08-27 @ 21:28:04
Postat av: Lilla jag

---

Attans otur... Du får väl prova igen senare!

Bra initiativ iallfall!

Puss och kram

2009-08-27 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0