Kul, jättekul!

I morses ringde telefonen och det var "grannen" som undrade om Stora han kunde bli med ner till Alingsås för att köpa bil, och när de nu skulle "neröver" följde jag med ner till Skövde där ja träffa Rosinskan!
Det är så härligt att komma ner till henns och hennes familj, man känner sig alltid välkommen av hela bunten!
Rosinskan, lillasnorpan  (3-åriga dottern) och jag var och hänta hennes två äldre barn på skolan och sen hem igen för korvstroganofflunch!

Vi åkte sen in till stan, där det pågår en matfestival, och vi blev "av" med barnen, då mormor och morfar väntade på dem, för att gå till tivolit!
Rosinskan och jag planerade först att ta ett glas rött och en öl, men vi hamnade ute på en servering där vi intog tea, latte och en brownie! Vi satt under ett stort parasoll och regnet bara öste ner!

Det va så himla mysigt och det var så gött att "får rå om"  "min" Rosinska alldeles själv i några timmar.
Vi pratade om allt och lite till, och jag är verkligen glad att jag har henne!
 Vi hade det underbart, och det var verkligen SKITKUL att fördriva tiden ett tag med denna goding
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Tack själv för att du kom ner!! Jag njöt varenda sekund!!!!

puss på dig vännen min=)

2009-08-31 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0