Lyckad träff!

Vid klockan 17:00 hade vi F och H här på söndagsstek, och när man lyssnade på samtalet mellan dessa två och Stora han, verkar det som om dessa tre herrar va nöjda med helgens bubblaträff! Mycket!

                                               
Jag var upp lite Kvarndammen lite senare än Stora han idag, och när jag gick runt och pratade med folket som äntligen börjat nyktrat efter gårdagenskällen uttalade även de att de var mycket nöjda med helgen. Endel av dem kom redan i torsdags!! Inte för att jag vet om det berodde på att de ville vara först, eller om de bara ville komma i stämning så fort som möjligt?!
                                        
 Väder gudarna var med oss i år oxå. En lite regnskur kom under dagen, men det gick över lika fort som den kom...

Är helt 100 på att det kommer bli en till träff nästa år, just för att alla va så nöjda med årets!
Det är väldigt roligt att se Stora han så tillfreds, det märks att detta med Bubblor är en av hans passioner här i livet!
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0