Sötebrödsdagarna är borta..

Ja det skulle man lungt kunna kalla det. Det är verkligen FULL RULLE på 12:an numera. Sommaren har ju varit ganska lugn, ibland för lugn, men bara för att man uttryckte det då, får man surt "betala" tillbaka det nu.. Igår stämplade jag inte ut förrän klockan 22:20, istället för 21:30... Men men!
Något som verkligen är roligt, är att jag fått förlängt till 8 november! Egentligen ligger detta arbete "utanför" avdelningschefens ramar för personalbudgeten, men även på 12:an rustar man sig för svininfluensan... Inte mig emot!
Nu måste jag göra mig iordning, för att ytterliggare dra iväg till Karlstad för ett pass på 12:an!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till det förlängda!! Jag har också fått förlängt till 31 december (med trolig förlängning på det med). Gött att det ordnar sig så bra, men det är tufft stundtals att vara ny. Jag är ledig 25+26/8, hur ser det ut för dig då?? Date kanske? Skulle styra upp något med alla någon gång, skulle vara kul att ses och babbla av sig lite.

Kram

2009-08-13 @ 12:01:09
Postat av: Braun!!

Grattis,du ska se att du kommer nog att få bli kvar i K-stad som syrra.Nu har dom ju fått smak på dig och vet att du är"just perfect!!"

Se till att du får en bra mån. lön.

Kram fru Braun

2009-08-13 @ 19:35:32
Postat av: F

2009-08-13 @ 22:24:58
Postat av: Lilla jag

Jenny:

Jättegrattis till Dig! Men Du är ju rätt person på rätt plats, och det där med att vara ny, det kommer vi nog "alltid" att vara!!!!



Braun:

Tack för det! Hoppas bara inte att smaken är sur, bitter eller allmänt äcklig...... (!)



Puss och kram

2009-08-15 @ 10:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0