Support...

Tänk va bra det är att jämt som oftast ha en support som rycker in och "guidar" när man inte alltid är riktigt 100 på det man håller på med, eller har tänkt sig att göra...
Själv har jag "spritt" ut min supportrar och  idag har jag utnyttjat en av dessa... Fru M har hjälpt mig med att sy nya gardiner till "paddre"...
Man skulle kunna säga att jag gillar att sy, men det ska gå fort och det ska INTE gå fel, för då är det väldigt lätt att jag sätter saxen i tyget, åsså kan man inte göra något av det sen... Men med lite hjälp som sagt blev det finfina gardiner och pappsen blev nöjd..

Två privata datorsupportrar har jag oxå lyckats hittat mig. Det är Herr M och Mr R som alltid ställer upp. Man ringer, å får alltid svaret: "kom ner så kollar jag lite, eller är det på den stationära så kan jag komma upp ?".... Ingen tvekan och inga tunga suckar när man ringer...

Gäller det mat, ringer jag allt som oftast till "moderjord", för hon om någon har superkoll på detta med husmanskost. Det är det jag och min systeryster är uppväxta på, så det är inte ett så svårt val att ringa henne...

Om bilen krånglar, ja då fladdrar jag lite extra med ögonfransarna (jag menar lyfter på kjolen(!!!)) åsså är inte Stora han sen med att kolla lite, på BILEN alltså...

HEJA ALLA MIN SUPPORTRAR, NI ÄR BÄST!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0