Va fort...

....tre dagar kan gå... Hoppas bara det tre nästkommande då jag ska jobba går lika fort..
Har på morron varit ute och målat lite, och nu när jag tittar ut, vad gör det.... (behöver jag fråga) REGNAR....
Det är ju själva fan att det alltid ska komma ner något... MEN jag ska väl inte klaga, vi hade ju TVÅ fina dagar i helgen....

Helgen har liksom bara smitit förbi, vi har inte gjort något speciellt förutom jobbat på ballen då da, men det har varit väldigt skönt.. Måster bara erkänna att jag skulle kunna ha lite mer ledigt, varför inte tre-fyra veckors semester....

Idag gör jag kvällen, och som vanligt ligger jag borta hos min kära vän i Karlstad över natten, man får nog börja kalla mig inneboende... Minst en natt i veckan slaggar jag över där...

Egentlingen skulle jag ut ock klippa gräset, igen, men det har jag ingen lust med när det regnar... Man kan ju allitd rosätta sig med lite städning, som det inte har gjorts på VÄLDIGT länge i detta hem, men det är inte så lockande konstigt nog... Skulle göra som min vän A gör, hon ställer klockan på 7 minuter, går in i ett rum och plockar och städar tills alarmet går efter sju minuter, och efter det är det inte "tillåtet" att städa mer i detta rum, utan man kan ta nästa istället i sju minuter...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Jenny Martinsson

hej sysyer yster! Tänk hur det är man "pratar" med varann över datorn. Jag är ledig idag jag jobbade natt i natt. Inte lugnt en boende hade trillat så det var ett jack vid ögon brynet så det var bara att ringa ssk sen en ambulans som tog den boende till kga, oj oj men allt gick bra den boende var hemma igen efter 4 timmar. Nu ska jag gå och lägga mej och sova middag. Har varit och fikat med lottas mamma o pappa, de ska ju låna Frida till mallis om en vecka. Jag får väl börja packa en väska snart. Ha det så gott på jobbet kära syster, och ta hand om dig många kramar från stora syster.

2009-08-03 @ 15:53:18
Postat av: Lilla jag

Jenny:

Tur att det är Du som finns på boendet... De boende är i säkra händer.

Va härligt för Fridis, att få åka till lite sol och värme... Sov gott i natt, älskar Dig!

Puss coh kram

2009-08-03 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0