Härliga lata dagar!

Nu helt plötsligt har tre härligt lediga dagar gått mot sitt slut...
Fredagen avnjöts i goda vänners lag och lite glögg med tilltugg.

Lördagen innehöll shopping! När andra handlar juklappar handlar vi till oss själva! Jag en vinterjacka, stora han likaså, men han hittade oxå ett par vinterpjucks!
Våran promenad fortsatte till några vänner som vi ska fira nyår med. Vi va tvugna att bestämma vad som ska intas till middag just denna kväll.

Idag har vi varit ute på Värmlandsvägarna för att åka till Stora hans lillasyster på lite julmat - GOTT!!
Nu sitter man här och "väntar" på att det ska bli läggdags så att jag kan åka å jobba... Det är nämligen bara två dagars jobb nästkommande vecka, sen blir det en åktur upp till Lapphelvetet, för att fira julen med moderjord!
Det blir bra det! Ska bli gött att träffa henne och hennes lilla familj, det va ca ett halvår sedan nu... Och att man sen får fullservice är ju inte heller helt fel!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

HÄrligt att det snart är jul och skönt för dig att du ska va ledig......hälsa mamsen.

Idag såg jag och Lillsnorpan på Piff och Puff firar jul......såååå mysigt och underbart:-)

massor pussar och kramar från mig....

2009-12-20 @ 20:14:08
Postat av: syrran

Tack för en trevlig Fredags kväll mycket mysigt! Sitter här nu med datorn i högsta hugg har 3 killar och en tjej på övervåningen det är lan på G. Ha det gott kram från Mig

2009-12-20 @ 20:43:41
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Tack, ska hälsa så gott!

Visst är de söta Piff och Puff!



Syrran:

Tack själv, alltid lika kul med påhälsning av Er!



Puss och kram

2009-12-22 @ 18:51:39
Postat av: Braun

Jag o töserna vill också tacka för en mycket trevlig glögg kväll,och jag är så glad glad glad.

Ha en riktigt god jul och gott nytt år!!!!Kram från hela familjen

2009-12-23 @ 18:42:22
Postat av: Lilla jag

Braun:

Tack tack själv! Kul att kunna glädja!

Puss och kram

2009-12-28 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0