Hemma igen.

Vilka underbara dagar vi har haft i Lapphelvetet! Fullservice har det varit på hotell Klapparvik (mamma bor i området Klapparvik). Man bara örslar sig från matbordet, in till soffan, och någon timme senare in till matbordet för käk igen... Hur gött som helst! Åsså får man bara sån där mat som man tycker om, det sparas inte alls på det goda när man visar sitt tryna hos dem!
  Här tänder vi marshaller, så att tomten ska hitta fram. (Han hittade dock inte, eller så har jag inte varit tillräckligt snäll...)

Lata dagarna är nu över, och imorgon ska jag till 12:an igen, och vara elak och sticka små barn.... (Kan det vara därför inte tomten kom måntro?)
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Usch och fy för att jobba i mellandagarna....ska de va nödvändigt??

Nä själv är jag ju ledig till den 11:e....GÖÖÖTT!!

Puss på dig och välkommen hem igen :-)

2009-12-27 @ 22:48:19
Postat av: lilla jag

Rosinskan:

Vi är ju inte alla kapitalister, eller har en man som kan försörja en!!!! Och hur tror Du det skulle gå om jag INTE va på 12;an på så länge?!

Puss och kram

2009-12-28 @ 07:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0