Inget...

...Händer här på Park 45.
Den ena dagen är den andra lik..
Upp åker till jobbet, hem, kollar tv:n åsså i säng..
Man fyller inte dagarna med så värst mycket inte.. Lite småtråkigt att det är mörkt när man åker till jobbet, och lika mörkt är det när man åker hem...

Idag har vi haft en liten 2:a adventsfika här. Två från Örebro och systeryster kom för en kopp med lussebulle! Alltid lika kul att få träffa nära och kära, synd att det inte blir så ofta bara....

Inget mer att rapportera, dags att packa lite inför avfärd till 12:an!
Ha det så gott "folks"!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Tomas

Vi lever lika spännande liv, du och jag...

2009-12-07 @ 09:53:36
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: syrran

Tack för jätte goda lusse bullar!!! Jag har inte bakat några än, men det ska bli lussebak någon dag men hur jag ska hinna med detta. Ska jobba på dagiset vipan imorgon och på Onsdag första gången jag ska jobba på dagis det ska bli spännande. På Torsdag ska vi till skolan sen på Fredag är det jobb på dagis igen men denna gång på mitt dagis (där jag har min praktik). Ha det gott systra mi kram kram

2009-12-07 @ 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0