Ledig på en arbetardag!

Igår på kvällen ringde telefonen, det var frå 12:an. De undrade om jag ville vara hemma idag, eftersom det var så lite barn på avdelningen. Och, ja, jotack, det kan ju gå för sig!!
Dagen fylldes med shoppingtur på stan och skottning! Jesus va snö vi har fått några dagar nu! Men det är så otroligt vackert! Igår va jag ute och skottade fram bilen, och idag va det lika mycket snö på den igen!
 
Men imorgon ska jag iväg till 12:an. Startar klockan 05:45, eftersom jag gör dagen imorgon. Tänk jag har varit ledig i 6 dagar nu, och hur skönt har inte det varit då? Synd bara att det går så hiskeligt snabbt, men men!

Idag får vi säga grattis till Mr F, han har äntligen kommit upp i den ädla åldern som jag uppnådde för några månader sedan!

Sen skickar vi en lite extra tanke till Familjen M och systerysters famlij, eftersom de nu ligger i vinterkräkan..

Enda rådet jag kan ge: Drick lite men ofta, och lugn bara lugn, det GÅR ÖVER, utan att man behöver dö....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Godmorgon kära syster!!!

Jag du har så rätt att det går över men det är nästan lite nära döden upplevelse. Usch ja fy för satan nu mår vi bra. Idag blir det lugnt här hemma inget jobb än så länge. ha det gott kära du!!

2009-12-29 @ 09:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0