Long time...

no see.....
Nu har det gått så där många dagar igen, sedan man uppdaterade sig själv och sina vänner här på bloggen, om vad som har hänt i mitt lilla liv.
 Kanske kan det vara så att nu på vintern (det är ju iallafall VINTERmånad!) händer det inte så mycket, inte ännu, så det inte finns så mycket att förtälja? 
Men igår va jag till Karlstad, och det va INTE för att jag skulle till 12:an, för en gångsskull! Nej, igår va jag på en Libanesisk afton .
Det va kombinerad julfest, avtackningsfest och födelsedagsfest med 12:an!
Vi åt en HIMLA massa mat, först några kalla rätter med olika grönskasblandningar, och sen kom det in jättefat med ris, potatis, pommes, pizza (smakade armsvett) lammkottlet, kyckingfilé, kebabkött, oxfile, färsspett och en massa grönsaker! Vi fick någon kall vitlökssås till och jag kan lova att jag inte behövde gå dår ifrån hungrig!
Sen va vi några som tog oss vidare till Peachers, för ett glas eller två! Mycket trevligt!
Hemma va jag inte förrän vid 24:00, så det blev sovmorron idag till ca klockan 7:30!

Nu snart, när klockan blir 10, ska jag ner till Ejes för en fika med en kurskamrat! Trevligt, trevligt!
Måste nog dra lite dammsugare, och hänga upp den nyinhandlade ljusslingan på trappräcket eftersom den andra slutade funka en bit, innan kvällen kommer! En tvättmaskin kankse det oxå blir, vi får se! Man får ju inte ta ut sig helt när man är ledig i två dagar!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Braun

Va du ska lukta gott idag efter den vitlökssåsen!!Ska själv försöka att gå och hämta ungarna på skolan,har inte varit utanför dörren sen fredagskväll.Kram på dig!

2009-12-03 @ 14:29:01
Postat av: Rosinskan

Jösses vilket matbord.....snacka om att jag skulle rulla där ifrån!

Sitter och tänker på er just nu, vore skoj om ni kom hit??? När kan ni?!

Puss och kram från Rosinskan

2009-12-03 @ 22:31:16
Postat av: Lilla jag

Braun:

Jag hade ju den turen att jag ar ledig från 12:an dagen efter, så jag behövde inte andas på några små sjuklingar...

Krya på Dig!



Rosinskan:

Alltid trevligt när någon tänker på en, hoppas bara att det är "bra" tankar om oss!

När hade Ni tänkt Er att vi skulle komma? Helger är väl det bästa, men det kan bli lite knivigt.. jag jobbar denna, och nästa helg har vi folk här. Så dröjer det inte förrän julen kommer... Du vet: "Man är ju en upptagen kvinna"!!!!



Puss och kram

2009-12-06 @ 11:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0