oj.......

Har jag en blogg?
Det va typ 100 dagar sedan som jag var här och plitade ner något...

Helgen började med en dags jobb på 12:an, men sen blev det festligt värre! Julbord på Degernäs golfklubb!
Vilket julbord! Det va jättebra! Mycket av allt, och ett helt underbart dessertbord! Vi var sex styckna som var iväg, så vi hade hyrt en minivan på Statoil, så att bara en skulle behöva köra - JAG....
Men det gjorde inte så mycket, jag mådde prima på söndag jag!

I söndags va vi till systeryster och fikade, och sen va det till att chilla i soffan under kvällen!

Både igår och idag har det snöat här, så det var nog ca 1 dm att skotta bort från gården när jag ankom hemmets trygga vrå!

Nu är jag hos lilla familjen M och gör lite julgodis, igen! Men det va tydligen några favvosorter som tagit slut här, så man få bistå med en lite hjälpande hand..

Nu jobbar jag onsdag och torsdag, men sen har jag ledigt i tre dagar!

På fredag kväll blir det glöggfest hos några helmysiga vänner! Jag tror att det kommer att bli ganska många glöggsugna, så det är självklart något man ser fram emot!

Ja så här skulle man kunna sammanfatta de senaste 100 dagarna!

Puss och kram Lilla jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0