Oväntat besök!!

Igår fick vi besök av två från Karlskoga och grannarna! De från Karlskoga ringde först, men grannarna "bara " ringde på dörren! Jag ÄLSKAR verkligen när folk bara kommer förbi och tittar in en stund! Det känns så hemtrevligt med mycket folk i huset!
Man tar fram det som finns i frysen, har man tur ligger det någon gammal bulle eller en torr sockerkaka som bara väntar på att bli tinad för att sedan stoppas i munnen!
Det var trevliga timmar som avnjöts vid köksbordet igår!

Idag ringde det på dörren vid klockan 15:00, å det va min fästman med päron som kom! Vi har inte träffas på så länge. De har varit bortresta över julhelgen och sen när de väl kom hem lyckades de bli sjuka, så det är nästan precis hur längs sedan som helst som vi sågs! Fästmannen min hade växt jättemycket, och sitter nästan helt själv nu!
Senare blev det lite käk, en jättegod tacogratäng, som ibland kommer tillbaka som en favorit i repris, och jag äter alltid för mycket. Nu har de åkt hemöver så nu blir det nog till att bli en soffpotatis ett tag..
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

idag är det jag som får skicka ett krya på dig medelande. Hoppas att du mår bättre idag, drick nu soppan och mosa bananen och ta små bitar av brödet.KRYA PÅ DIG KÄRA SYSTER kram från syrran

2010-01-04 @ 13:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0