Avprickat kapitel...

Hur gick katastrofen då? Som jag alltid säger:
ALLA RÄTT TILLS JAG ÄR MOTBEVISAD!!!

Det gick bra, jag tror ingen kommer att köra på denna tenta.

Först va det en skriftlig tenta på 30 minuter (jag av färdig efter typ 7 minuter). Hade man övat på gamla tentor, så kunde man denna oxå!
Sen hade vi en timmes praktisk tenta, och man fick tala om vad man skulle göra, tänka på och visa hur man gjorde vissa saker vid en katastrof!
Vi vet att vi blev godkända på det teoretiska, det sattes ett G efter våran namn på namnslistan, men den teoretiska tentan sa de inget om, men men.... Det gick bra!
Nu kan mna alltså pricka av ytterliggare ett kapitel som ska avverkas innan examina!

 Ett strålande väder där ute, och snön håller på att försvinna... Kan tycka att det är lite synd, men om den ligger kvar för all evighet så får vi ju ingen sommar.... Och sommar vill man ju ha!
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer
Postat av: Tomas

Skönt att höra: jag håller på dej!

2009-02-26 @ 17:48:37
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Tomas:

Tack för det! Hur går det för Dig och C-uppsatsen?

ha en trevlig helg!

Puss och kram

2009-02-27 @ 09:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0