Coooolt...

.... Skulle man kunna säga om de -14,3 graderna som visade sig på termometern i morses... Det bet riktigt i kinderna när jag gick ut för att skarapa en omöjlig bilruta. Det satt som berget... men det är ju bra med lite kyla, för nu smälter inte den snö vi fick i helgen!!
När jag åkte till Karlstad i morses va det en helt otrolig himmel som visade sig. Mot horisonten va det ljusblått, som övergick till ljust lila och vidare i rosa, åsså en analkande sol... Tjusigt!

De har verkligen sparat alla intressanta och uppäggande ämnen till termin sex..
Idag handlade hela förmiddan om ansvarsfrågor, lagar, förordningar och delegeringar.... Det blev en hel del ålande... (se föregående inlägg)!!!

När jag kom hem på eftermiddan låg det ett Marimekko paket i postlådan! Jag hade fått ett par hemstickade tummvantar från Finland! De är svarta och vita, ganska varma tror jag och passar mina händer perfekt! Tänk va fin jag ska bli!

Kvällen var inte riktigt lika kall som morronen, inte alls faktiskt...
Vi bastade och uppnådde en temp på 73 grader, så det kan man kalla tempertur skillnader, men det var väldigt skönt med lite värme!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0