Frisör = mitt nya yrke?

Idag har jag haft finbesök av Å och hennes två små juveler! De hade bara tid med en fika, men jag är glad att de kom över huvudtaget!
På eftermiddan aggerade jag frisör, för F hade alldeles för långt hår, för att gå på krogen idag! Och det är ju inte bra...
Jag körde med en sån där trimmer, och jag måste säga att jag blev väldans nöjd med resultatet, och faktisk han oxå!
Uj uj uj va tjejer han kommer ha efter sig på krogen idag..
Lite konstigt att endel går tre år i skolan  för att bli frisörer, när jag klarade det en gång. Men det är ju så, är man bäst så är man!
Nu om någon timme ska vi gå och se filmen "Män som hatar kvinnor" med familjerna M och L. Det sägs att filmen ska vara riktigt bra, så jag ser verkligen fram imot detta.
Eftåråt sluter F och H upp, och vi ska på restaurang! Fint ska det va!
Det är bäst att jag tänker på mitt bordsskick, så att man inte blir utslängd... Kan bli svårt men man får ju försöka!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: A

Tack! :-)

Puss och Kram tillbaka!

2009-02-28 @ 17:48:35
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0